järnspöken

inatt drömde jag jättekonstiga drömmar igen.
bl.a att vi var på tivoli och åkte karusell där man bara satt fast med fötterna, jättehemskt.
sen drömde jag att jag vart tvingad att flytta med marieby-ekipaget långt åt helvete och jag bara grinade och anna drog och drog i min arm för att jag skulle komma tillbaka men det gick inte, fruktansvärt.

nu ska jag snart äta middag med familjen här nere, kyckling och potatis står på menyn, mums.
sen ska jag bege mig till sanna för att kolla på en ängels tålamod och asgarva med henne. det känns bra att hon också har ett väldigt speciellt skratt, precis som jag.. hehe.

idag ringde anna och pratade med mig, det är nog bland det bästa som finns att prata med henne.
jag tror det hänger ihop med att hon är en av dom bästa människorna som finns.

 


svar; de där e ju både du och jag, ser du väl?

2011-02-16 | 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback