it's just another rainy sunday

jag är besviken på bidragen i gårdagens melodifestival, framförallt hur swingfly kunde knipa finalplatsen framför silver? och sen står han i SVERIGES TELEVISION och i MELODIFESTIVALEN och kan inte ens snacka svenska!? då lackade jag ihop kan jag säga.. någon jävla måtta får det faktiskt vara, det är SVENSKA melodifestivalen och då är det väll SJÄLVKLART att en finalist ska kunna snacka svenska?
kändes som nästan hela programmet var en flopp bara... programeldarna? kunde ju inte ens framföra vilka bidrag det stod emellan där, drog värdelösa skämt och trodde dom var roliga, usch. akterna mellan artisterna var också konstga, vem kom på dem? det enda roliga var när danny hade en termometer i käften som roger pontare haft i arslet för det var rätt åt honom, jävla snobb! näe suck, en stor jävla suck på gårdagens deltävling.
men ett stort + för sällskapet jag hade och tack för att det blev en del skratt ändå!

idag regnar det, igen... så himla less på detta nu!
dessutom är jag förkyld och har knappt sovit inatt så jag skulle egentligen behöva ligga kvar i sängen och sova men det går inte så jag sitter här och lyssnar på darin istället, fint det.





Aftonbladet i dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback