it burns like an iron in the back of my mind

vita tygskor, tunn vårjacka och solglasögon. vad mer kan man kräva utav en februaridag?
nej men seriöst så är det helt otroligt vad jag älskar detta väder, åt helvete med snön och kylan.
imorgon skulle det tydligen bli regn bara för det, aja det är fortfarande varmt då ju.

fia hängde med på pilates innan dansen.
jag tycker verkligen om både pilates & yoga eftersom det är en helt annan avslappning inombords liksom, dessutom borde jag verkligen lära mig slappna av inombords och hitta ett inre lugn och det kan ju vara en bra start att börja andas ordentligt, hehe..

det blev inget solarium idag, får se om jag hinner imorgon efter att jag har fikat med sanna.
var förbi true rebel idag också men anne var inte där men på fredag skulle hon vara där så ändra tar jag det innan denize kommer eller så släpar jag med mig henne helt enkelt.

nu ska jag kolla på sommar i sverige och käka mina frysta bär med mjölk som var lite för frysta när jag hällde i mjölken så det blev typ sorbet eller något annat klägg, men strunt samma.. jag hade en kompis som en gång sa k*k som k*k så då säger väll jag bär som bär nudå, hahaha.




 

All that I'm after is a life full of laughter, as long as I'm laughing with you..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback