if you don't know yourself, then who does?

yogan imorse gick föressten bra, svårt när man inte gjort det förut men jag kommer fortsätta med det så då blir det nog lättare och lättare.

nu hade kvinnan med småbarnen som sökte barnvakt spelat in ett meddelande på min mobil och sa typ '' jaa du kan ju ringa upp mig så fort som möjligt '' men när jag ringde svarade hennes finurliga man, så jag provar väll senare då.. när jag pratade med henne tidigare idag hade hon en intervju till idag och det lät ändå som hon bestämt sig för kvinnan som var dit igår eftersom hon bodde här och skulle vara kvar länge, suck..

imorgon ska jag iallafall försöka masa mig iväg och sola lite solarium,
sen blir det antagligen lite pilates innan dansen imorgon tror jag om inget annat kommer i vägen..

på torsdag ska jag fika på förmiddagen med en tjej som heter sanna och kommer från eskilstuna,
hon la till mig på facebook och hon bor några stationer härifrån med s-bahn.
hon verkar supertrevlig så det ska bli roligt att träffa henne, hon kände tydligen inga svenskar här i hamburg och hon har varit här ett bra tag, men men.. det ska nog kunna ändras :) trevligt med nya, friska måste jag säga.

sen på fredag kommer min kära denize hit, ska bli så himla underbart.
ser verkligen fram emot att möta upp henne när hon kommer med bussen och sen flamsa och dricka vin hela helgen!

men nu, nu ska jag kolla på filmen puss och mysa med mig själv och snutten i soffa,
ciao!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback