humor by fridells

frida: men jag skickar det som en bild då?
molly: jaa, gör det!
frida: ja men ta emot filen då?
molly: nej men, kan du inte skicka mjölk istället?

--

frida: sök på en låt som heter järnspöke
molly: NEJ! den låter jätteläskig
frida: det är en låt..


--

frida: jag skulle vilja gå på boda borg med hela familjen, typ dela upp oss tre och tre och tävla mot varandra
molly: haha jaa, åh va kul
frida: vilken grej!
molly: men tror du mamma och anna vill gå på boda borg då?
frida: ja, det är nog inga problem!
molly: nej, kanske inte.
frida: du, jag och mamma i samma lag!
molly: ehh..
frida: nej, det var nog inte någon bra idé..
molly: nej... tre tjockisar i samma lag frida...





men vafaaaaaann fifffiiiiiii!

hate you, fast nej love you fast nej,

utan JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN ! !!!

2011-02-17 | 20:24:20

Hahahahahaha ni e störd......love u

2011-02-17 | 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback