glad tjej

var och fikade med sanna idag, världens härligaste tjej!
älskar att vi klickade på en gång och hade jättemycket gemensamt,
nya människor är verkligen guld!

när jag kom hem nu hade jag fått ett paket, såg direkt på handstilen att det var från min kära fru som jag saknar så mycket hemma i sverige..


 

en parfym från bodyshop och supersöta nyckelringar, givetvis ska jag skicka den ena nyckelringen tillbaka till henne så vi är likisar, min andra halva liksom.

på kortet stod det såhär fint: '' många hjärtan små... blir till ett stort... jag älskar dig så! ''
inuti kortet hade hon skrivit såhär fint: '' hej vännen! det är ju snart alla<3dag och då kan det va fint med ett litet paket! här hemma är det riktigt fint skidväder, det sklle vara perfekt med en helg i din husvagn med tacos och skvaller ;)
jag saknar dig så mycket och längtar tills jag kommer till dig! pussinuss <3



och jag får direkt en klump i magen och längtar hem, men jag överlever!
frugan kommer hit om 119 dagar och jag ska göra en egen kalender och räkna tror jag, haha.
jag blir så glad av sånna här saker! nu ska jag sätta upp kortet vid sängen och prova min nya parfym! sen ska jag masa mig iväg och införskaffa en ny deodorant eller två.

dessutom kommer denize imorgon, kunde jag vara gladare just nu?
nej, tror inte det.


klick sa det :)

2011-02-11 | 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback