frustration

hörde precis en lat pa radion som har nagra ord pa nacken, jag har hört den nagon gang förut men jag har inte en aning om vad den heter.. har sökt pa alla möjliga sidor ocksa, hittar den inte! det är nagot med:
'' he got a call that night, he had to leave the town.. bla bla bla.. another year has past but not a single word.. ''
jag avskyr att inte hitta latar, vad irriterad man kan bli för sma saker alltsa..

imorse klockan 06.00 kom tjejerna upp till mig och var jättepigga, klockan 06.00 var inte frida fridell jättepigg..
satte igang barnprogrammen sa jag fick sova yttligare tva timmar iallafall, jesus vad hemskt med barn.
nu har vi pysslat en massa, jag haller pa att baka tva kakor just nu. en som jag ska med till kyrkan imorgon och det blir en chokladkaka med hasselnötskaffe och hassenötter, sen en som vi ska äta till efterrätt ikväll och det är en hederlig kladdkaka.
idag har barnen valt mat och da blir det hemmagjord pizza och vad jag tycker om det vet ni nog.
jaja, jag fick ju välja igar och da blev det kyckling och potatis, sa jag offrar mig idag ;) ska försöka fa till en pizza med banan & curry! önska mig lycka till, haha.

ikväll kommer sanna hit och räddar mig, jag behöver skratta och snacka lite skit.
melodifestivalen är det saklart pa schemat! vet inte om sanna tycker om melodifestivalen men jag far grata en skvätt sa kanske hon tycker synd om mig och kolla enda, haha vilka bra idéer jag har!

nej, nu har jag annat och göra!
pusshej







å herre gudars, ge mig kraft att stå emot kladdakakan. jag behöver allt stöd jag kan få. amen

2011-02-19 | 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback