en tanke bara

satt och kollade på lite bilder precis, ingen kommentar om vilka men jag kollade iallafall på lite bilder.
plötsligt kommer en stark känsla som bara skriker typ rakt i örat på mig att ALDRIG NÅGONSIN FLYTTA TILLBAKA TILL ÖSTERSUND IGEN, ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN..
det är lite läskigt faktiskt, känner mig en aning psykotisk när det blir så? men jag antar att det är för att jag är irriterad för att denize flyg är fett försenat och jag har ju längtat så efter den här helgen och något måste man ju ta ut sin ilska på..

nu ska jag försöka få tag i sanna och kolla om hon vill dricka lite vin med mig fram till att denize kommer hit och kan joina oss... fan vad jag hatar förseningar!

 

 

 


...... </3

2011-02-13 | 10:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback