du får mig att be till en gud jag aldrig litade på

kunde man bli mer bloggnörd? hahaha, nej.
tro inte att jag skrivit det själv bara, det var en lapp jag fick när vi körde lappleken i lördags.
men vart passar det sig om inte på bloggen? haha.


idag har jag skrivit massvis med mamma på facebook-chatten, jag hatar egentligen den chatten och tycker att mamma ska skaffa skype.. sen ringde cinen och jag pratade lite med henne, det är alltid lika trevligt med lite updates om vad som händer i sverige.



hade planerat att åka på yogan imorse trots öroninflamationen och det, men linn var hemma även idag så det blev inget! kanske var lika bra det..
nu har jag lagt en ansiktsmask och jag är knallröd i ansiktet!? haha, det ser inte riktigt klokt ut.. måste ha varit allergisk mot någonting som var i kletet liksom.
jag ska bege mig till mortiz & lotta ikväll för att gå igenom kvällsrutinerna, goa lilla bebis!
sen är det ju tisdag och det betyder sommar i sverige, yes.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback