dagens tidsfördriv

Tio saker du vill göra innan du dör:
åka luftballong
få massvis med syskonbarn
köpa en chiuaua
ha en hel vägg med svartvita bilder
planera min egna begravning
bli barnmorska
skaffa mc-kort
åka till italien
gifta mig med någon random människa på fyllan i elviskapellet
köpa en ny friis&company-väska


Nio saker om dig själv:
jag har en fot som pekar helt fel när jag simmar
jag är höjdrädd
jag är mörkrädd
jag kan sitta och fundera på samma sak i flera timmar
jag kastade en vindruva i ögat på min lillebror så han fick ett blåöga
jag älskar svensk, deprimerande musik
jag tycker om knäckebröd med leverpastej och banan på
jag och min syster skrattade alltid så mycket att det kom kiss i trosan förut
jag är så grymt nöjd med mitt efternamn


Åtta närmaste vänner & varför:
jag tänker inte välja åtta vänner för jag har fler än åtta vänner som jag anser mig vara nära,
men när jag tänker på en nära vän så kommer den här filuren upp först!




Sju saker du ofta tänker på:
vad gör jag när morfar dör?
är detta livet, vad händer sen, är detta liksom allt?
varför finns det inte någonting som jag är riktigt jättebra på?
hur tänkte den som skrev den här låten?
den här dagen kommer aldrig någonsin mer tillbaka..
varför är det inte lika skönt att klia sig själv på ryggen?
tänk om jorden är som ett jätteavancerat spel och någon annan spelar med oss?



Sex snygga killar:









Fem saker du inte klarar dig utan:
la familia
cola light
betydelsefull musik
egen tid
något att se fram emot


Fyra vackra fotografier:





Tre favoritplagg:
peakdunisen
gråa myshalsduken
kavajen


Två favoritlåtar:
kent - järnspöken
jonathan johansson - en hand i himlen


En bekännelse:
jag ser skräckfilmer utan ljud för att jag inte ska bli rädd


Hej gumman,det var mycket på en gång....

Men du fixar allt.

Jag skulle skriva igår på alla hjärtans dag,,men du vet...

Jag tänkte iallafall,hoppas du fick mitt kort.

Älskar dig.

2011-02-15 | 07:50:54

men för lite hårdrock frida :D ghaha diggar att du tycker dregen e snygg. MUMS



manda hälsar säkert, neij.

haha <3 <3 <3

2011-02-15 | 12:00:46

haha åååååh du e kul

2011-02-15 | 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback