cambodia

jajamen, cambodia hette låten som jag sökte häromdagen som fia tydligen hade koll på och det tackar vi för!
undra hur många gånger jag har hört den senaste timmen nu? en av världens bästa låtar, helt klart.

imorse kom sanna hit och vi åt frukost tillsammans, sen kollade vi på en ängels tålamod och snackade strunt och sen begav vi oss till altona för att handla lunch och lite andra smågrejer.
när vi skulle gå och köpa månadskort så vände jag mig om i dörren och räckte fram påsen till det jag trodde var sanna och sa kan du hålla i den här en stund.. det var inte sanna, det var någon snubbe som kommit emellan oss och han började skratta, precis som sanna med jag.. hehe... ville sjunka genom jorden, helt dö.

nu ska jag snart bege mig ner till moritz & lotta för att mysa lite,
imorgon är det pilates klockan 11 och sen ska jag hämta tjejerna på dagis och fritids och sen ner till moritz & lotta igen!
på fredag är det utgång igen, nehe? är det sant? haha.





And as the nights passed by she tried to trace the past.
The way he used to look, the way he used to laugh.
I guess she'll never know what got inside his soul,
she couldn't make it out just couldn't take it all.
He had the saddest eyes the girl had ever seen,
He used to cry some nights as though he lived a dream.
And as she held him close he used to search her face,
allthough she knew the truth..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback