ännu en ny vecka

tiden går fort, vad händer?
snart är februari också slut.

igårkväll när jag gick och la mig fick jag en tanke att jag kanske omedvetet fryser på natten och det kanske inte är så bra för att bota en förkylning så jag tog på mig full mundering innan jag gick och la mig.
långärmad tröja, leggings, tjocksockar, halsduk och en extra filt och imorse hade jag inte minsta ont i halsen!

igår hade vi geografilektion med mig på aupairträffen, jag visste inte att afrika inte var ett land? och en kontinent, vad var det liksom? storbrittanien och USA trodde jag var samma sak ungefär och vaddå syd och nordamerika?
helt otroligt vad dålig på geografi jag är, men ingenting under alla skolår på geografilektioneran har fastnat.. det har gått in genom ena örat och ut genom det andra.
nu kan jag iallafall lite, så jag vet det nödvändigaste! eller alltså, ja.

nu ska jag ta och rymma upp på mitt rum. dammsuga, damma och greja på.
äckligt när solen lyser in och man ser allt damm som gömt sig, då är det kräkvarning alltså.

åh inatt hade jag en sån där hemsk dröm igen att jag var hemma med familjen i sverige och sen kom jag på att jag inte hade mitt pass med mig och därmed förstod jag att det bara var en dröm eftersom man inte kan flyga utan pass.. och ja, jag har hemlängtan nu.. eller jag är så less på barnen och det resulterar i hemlängtan.
det ska bli otroligt skönt med två veckor ledigt i början på mars, och barnen är borta båda veckorna.

nej, nu måste jag fortsätta annars förblir det dammigt,
tjohej!





Åh :') söt header!



det var ASLÄNGESEN vi sågs :( men ikväll så.



miss ya, kram

2011-02-21 | 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback