we made it all this way

i fredags spårade jag ur och drack.
det behövdes inte mer än lite glögg, ett halvt glas vin och en liten mjölkdrink för att jag skulle bli på gasen.
victor köpte in en sexas shot på krogen och sen behöver jag inte överdriva när jag säger att kvällen gick riktigt snabbt efter det, haha.
olle fick hämta mig mitt i natten där och jag trodde jag var nära döden i lördags när jag vaknade, fruktansvärt.
men jag mådde som jag förtjänade helt klart. jag ångrar väll inte att jag drack direkt, men jag hade lika gärna kunnat låtit bli! men för att citera karin så man måste synda för att klara resten och jag kan väll inte annat än att hålla med. jag ser dock fram emot fest med tjejerna i stockholm nästa vecka lika mycket som förut, jag tror att det är sällskapet där som gör det och inte alkoholen. det ska bli så underbart att få åka ner en vecka! åh, kärlek.
måste inflika att moa hade sin första fylla i lördags och hon hade endast druckit captain morgan och hon kom inte ens ihåg att emil hade hämtat henne på natten, haha hon mådde absolut som hon förtjänade i söndags! äpplet faller inte långt från trädet, heja lillsnorkan! haha.

jobb på mimergårdens lågstadie idag 08.00-17.00 och fritids där imorgon 13.00-17.00 och så ska jag vara barnvakt åt bosse innan det. jobb i solliden på onsdag också. det känns så bra att jag äntligen får jobba lite, inte framförallt för pengarna även om det är kanon, men det är så skönt att ha något att göra om dagarna och få känna sig viktig någonstans liksom, svårt att förklara.

jag vart så otroligt glad när robin gick vidare till final i fredags medan alla andra suckade och skrek, haha.
jag vet att han kommer få pisk på fredag men jag är nöjd att min favorit tog sig till final även denna gång.
jag har ju bara haft tre favoriter genom alla år, markus fagervall var det väll ingen som missade att jag var bokstavligt talat galen i? han vann ju så det var ju lyckligt. robin bengtsson kom dock bara trea men herregud. och nu gick robin till final! inte illa pinkat av mig, jag väljer bara bra favoriter! haha.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback