plusgiro

jag försöker för första gången betala räkningar själv.
detta betyder inte att jag aldrig gjort det förut, jag har bara fått hjälpa varje gång.
det går inte speciellt bra, jag skriker mest och surar för att företagen inte kan dra pengar från mitt kort själva! jag måste vänta tills anna kommer hem denna gången också, haha, känner mig så vuxen..

idag har jag och bajjan, i sällskap med moa varit och handlat inför nyårsfirandet och vilket jävla stök.
nu är allting klart, jag kommer typ inte ihåg vad vi slutligen köpte? men purjolök och räkor iallafall, haha.
jag och moa begav oss till relaxavdelningen och avnjöt några timmar i lugn och ro på eftermiddagen. nu har vi fixat naglarna och jag har snart packat klart!

imorgon ger jag mig alltså av till lillhärdal, sveg för att fira nyår. någon som kom ihåg att jag var där för två år sedan? ja, det kommer förmodligen spåra lika mycket iår som då, om inte ännu mer. bajjan ska ju med iår! haha.


sen måste jag inflika att min pappa ringde idag när vi var och handlade.
jag höll på att svimma inne bland fruktkorgarna på affären, sen mådde jag illa halva dagen.
det känns så konstigt när han ringer och säger hej, det är pappa eftersom jag lever utan pappa varje dag.
vi får väll se vart det leder men jag har inga förhoppningar. alla förhoppningar jag haft om mig och pappa har ju krossats och brunnit i flera omgångar och jag är otroligt rädd om det lilla som finns kvar i mig.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback