nu snurrar min värld

sitter i soffan och mår så fruktansvärt illa just nu, mår som jag förtjänar.
gårdagen satt som en smäck och det var så roligt, fina vänner man har.
jag virrade runt i stan hur länge som helst innan jag åkte hem, hittade inte bussen? haha.
det slutade med att jag tog en taxi iallafall och jag pratade sönder den stackars taxichauffören, haha.

nu ska jag packa ihop mina grejer, duscha och sen möta upp ida & emma. sen blir det lunch med lotta innan tåget går hem också. jag vill inte åka hem? det känns så grymt tråkigt, fy.
jag har inte tänkt på pappa en enda gång under hela veckan i princip, så skönt.
men nu åker vi hem till östersund och våndas, mår dåligt och kräks lite, hurra!

sammanfattar veckan med ett stort hjärta bara, underbart.
har druckit alldeles för mycket alkohol, ätit alldeles för oregelbundet, inte tränat, ätit på fel tider, ätit för mycket kolhydrater så jag har säkert gått upp hundra kilo igen men careface? jag åker hem och tar tag i det nu, längtar efter att få åka och träna igen.

nej, nu måste jag börja packa!
pusshej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback