jag vill inte


jag har skjutit upp dammsugandet och skurningen av mitt rum i 1,5 vecka nu och det är riktigt jävla äckligt, och det är otroligt olikt mig? jag måste slå slag i saken och göra det nu, nu på en gång.
jag lär ju få värsta anfallet av astma någon natt och dö i sömnen typ.
tur att mamma inte är ute på mitt rum och inspekterar iallafall, då hade jag väll varit instängd i någon garderob nu, haha.
känner mig lite som bajjan när det är ostädat? haha, förlåt snuttisen men du brukar ha ett otroligt stökigt rum!
nej, nu får jag fan ta mig i kragen och göra det nu på en gång annars blir det inte av på ett par dagar till...



jag har städat nu :D

2011-12-07 | 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback