då ber du om mer

idag har det verkligen varit skitväder, på alla sätt och vis.
promenerade till globen tidigare idag för att kolla julklappar till syskonen och besöka systemet inför kvällens bravader.
jag var genomblöt av all slask när jag kom hem igen men de nya skorna jag köpt var oslagbara och fötterna var lika torra när jag kom hem som när jag gick, bästa julklappen på länge måste jag säga.
hittade en födelsedagspresent till johan också, vi ska ju ut och fira honom på juldagen. först funderade jag på att köpa en flaska whiskey på systemet men det tyckte jag var en tråkig present så det fick bli något annat.

nu ska jag duscha, byta om och locka håret och åka på förfest. tråkigt att jag bara har en partyoutfit med mig och måste ha samma som i fredags, men jag hade ju sönder den andra tröjan! suck. kanske lånar något, men vi lär ju dessutom inte möta på samma människor som i fredags endå? jag kan ju byta ut det rosa läppstiftet mot ett rött istället, haha.

känns härligt att spåra ur på en måndag, jag känner mig som jag igen och inte som någon pensionär.
hoppas bara det slutar snöa tills jag ska dra så man slipper bli blöt igen, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback