sjukis

efter att ha hostat ihjäl mig inatt, samt duschat tre gånger och halvt frusit ihjäl somnade jag runt 03:00 och när väckarklockan ringde 04:20 kände jag mig ganska pigg enda tills jag klev upp ur sängen då jag började kallsvettas och grejer. jag är sjukis alltså.
nu börjar jag äntligen känna mig lite bättre, finns inget värre än att ha feber och knappt kunna gå.
jag har varvat greys med filmer under min vakna tid, nu senast 27 dresses och den var ju faktiskt helt okej! bröllop är ju inte riktigt my thing, haha. men det är greys, världens bästa serie.





haha, jag måste bara skriva om något så patetiskt så hälften vore nog.
hörde på ryktesvägar idag att pappa installerat en övervakningskamera i marieby... en övervakningskamera!? hahahaha, var är världen påväg?
sinessjukt. sen hörde jag att det var för att ''det händer så mycket'' hahaha, allvarligt?
vem skulle bryta sig in där och ta vad? hunden eller? hahaha, jag kan inte sluta HÅNSKRATTA.. hahaha, herregud.
det handlar om att man rädd för annat här, hahaha, BUH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback