pokerface

det var enkelt att kliva upp imorse när klockan ringde, det gick bra att åka till jobbet och jobba första timmarna.
när frukoststunden var över och det gått ett tag trodde jag det var dags att dö, inget skämt. huvudet var grymt tungt och jag kallsvettades som en gnu. tryckte värktabletter och tog mig igenom dagen iallafall, underbart att få träffa jobbarkompisarna igen så det var nog värt det.
vi fick ledigt på fredag vilket betyder att imorgon är sista arbetsdagen och sen är det hej semester för min del också! äntligen.

fick erbjudande om att åka till medis med lotta och ellen och ta en cider på uteserveringen men jag var så matt när jag satt på tuben hem efter jobbet så tårarna brände bakom ögonlocken. åkte hem och vilade och sen plingade emma på dörren, världens bästa emma.
vi kollade massa avsnitt criminal minds och myste i soffan, sen satt vi på balkongen i kvällssolen och drack cola och spelade kort! jag piskade henne på poker som jag aldrig spelat förut, men det var riktigt roligt! så nu sanna vet du vad du har att vänta dig inför tågresan till östersund på måndag, pokerspel! det var roligare än vad jag tänkt mig, fast det kanske var för att det var utan sånna runda, färgglada saker? haha.
nu har emma gått hem och jag ska göra kväll och hoppa ner i bingen. sista onsdagen i stockholm på antagligen väääääldigt länge har passerat kom jag precis på.

helgen är fullsmockad med planer såklart.
imorgon och på fredag ska jag vara med josephine, vi ska väll gråta för att vi ska skiljas åt och snacka skit antar jag och hänga inne på www.saltmannen.se och asgarva.
på lördag ska jag se prideparaden med anna förhoppningsvis, sen måste jag packa och tvätta. sen ska jag till denize på en hederlig myskväll med henne och bajjan.
på söndag väntar tjejmiddag med mina favoritstockholmare, skräckfilm också givetvis!
sen är det måndag igen och jag beger mig mot östersund med sanna 08:28 och nu pirrar det i magen när jag tänker på att jag ska få träffa sanna igen, tänker inte ens tänka efter hur många dagar det gått sen vi sågs sist.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback