kuckelimuckmedicin

tog mig ju iväg till apoteket idag också, välbehövligt med lite hosmedicin som faktiskt inte innehåller morfin, receptfri med andra ord. alvedon, halstabletter et.c et.c men det är dyrt? allting är dyrt.
fattar inte vart alla pengar tar vägen? fast det är klart, det går ju minst 500 kronor vid varje utgång och jag har varit ut 5 gånger sen jag kom till stockholm så där kan vi ju räkna ut att det gått minst 2500 kronor..
och sen mat, hygienprodukter och allt sånt också.
fast sen har jag ju faktiskt handlat en del andra saker som man liksom kan se att man har efteråt! sprang bl.a förbi denna klänningen och kuvertväskan idag påväg från apoteket, perfekt att packa med till turkland om 17 dagar!






nu ska jag duscha och sen njuta av lite kvällssol på balkongen.
längtar efter min mamma gör jag också, bara så ni vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback