fri som en fågel

äntligen SEMESTER för mig.
så himla skönt!

jag är dessutom typ, död.
åkte till apoteket efter jobbet, nödvändigheter när man är förkyld och eksem-salva skulle införskaffas.
hur är det möjligt att det är så dyrt? fattar inte. blir lika irriterad varje gång.
sen gick jag till konsum och köpte lite frukt, alltså frukt!? lika dyrt det, jag har inte vant mig än..
hamburg jag saknar dig och dina jättebilliga äpplen och kiwisar.

nu ska jag duscha, packa och bege mig till skanstull och möta upp josephine.
har även börjat packa inför hemresa på måndag.. var tvungen att låna ännu en stor resväska för att få med mig allt hem, vad hände? måste kolla vad jag ska ha med mig hem som jag inte hade med mig hit, haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback