vindigt värre

det var stövlar och lundhagsjackan som gällde imorse när jag gick till morris, (lotta var förövrigt också hemma med världens hosta) och efter två timmar när jag gick hem igen var det inte spöregn längre utan det var sol? sen blåste det så galet mycket, det blåste så mycket så att mitt fönster hade blåst upp och rivit ner gardinstången, mitt ljusfat låg på golvet med alla stenar och all sand utspritt. lampan och fotoramen låg på golvet och nästan alla foton hade blåst ner.. nu har jag rymt upp alltihopa, gjort iordning tjejerna påskägg och dom blev jättefina! nu ska jag sätta mig och skriva ett födelsedagskort, jag har ju en kär vän som fyller år om åtta dagar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback