världens bästa barnvakt

hade en fin dag igår i dresden, kände mindre roligt när kassörskan på rossman frågade om jag ville gå med i någon mammaklubb när jag & leo skulle köpa vatten, hahaha.
han är världens sötaste, och jag dööör när han skrattar och dreglar på sig själv, sötfisen.





nu har jag precis kommit hem från nattens jobb hos grannen, haha det lät snuskigt men jag har bara varit babysitter! hahaha. jag var galet trött när jag gick därifrån men 800 kronor rikare och sen träffade jag jättetrevligt folk och två söta barn från linköping som sa till mig att jag var den bästa barnvakten dom någonsin haft och det värmer i hjärtat.

nu borde jag egentligen sova.. men varför sova när man kan vara vaken? såg att alla är nominerade i BB på söndag, spännande! jag hoppas på en jätteskräll, lite dramatik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback