so fantastic

hade en rolig kväll och natt igår men nu får det vara nog, ingen utgång ikväll för min del. jag stannar hemma och kollar på DHW och myser istället, jag vet att jag behöver det.
det var lite konstigt att vakna själv imorse efter att ha varit ut, det händer ju inte alltför ofta kan jag lova men det var ganska skönt ju? jag trodde att jag inte tyckte om att sova själv när jag varit ut men det tror jag att jag gör.

imorse vaknade jag iallafall av att ebba skrek och grinade som en galning där nere och höll på så i typ en timme.. HÅLL KÄFTEN UNGJÄVEL JAG FÖRSÖKER SOVA HÄR var ungefär vad jag ville kliva upp och skrika men jag pallade inte kliva upp ur sängen så jag la bara kudden över huvudet och försökte somna om och efter tio minuter blev det panikartat i mitt rum när det flög in en geting genom mitt halvöppna fönster. jag kastade mig upp ur sängen och sprang in på toaletten och drämde igen dörren och väntade på att den skulle försvinna men efter en kvart var den fortfarande kvar så jag tog en tidning och drämde till den så hårt jag kunde och den landade på golvet och var typ halvdöd men jag dödade den inte helt, jag ansåg att den kunde ligga där och lida det äckliga krypet. vad brutal jag är, haha.
sen gick jag och la mig igen men kunde inte somna om så jag la mig och lyssnade på britneys gamla låtar, sjöng med min hemska stämma och löste lite sudoku istället.

igår hade jag min sista förfest tror jag, jag är så less på att behöva städa efter varenda förfest och det är inte särskilt roligt med chips i både sängen och över halva golvet, kortleken utspridd över hela golvet och grejer..
jag fattar inte varför man inte stoppar chipsen i munnen och lägger korten i en hög istället för att kasta dom där man behagar? aja, ser fram emot att komma hem efter en utekväll utan att behöva städa.. haha.

nu ska jag snart släpa mig upp tror jag, hoppa in i duschen igen trots att jag duschade inatt men man känner sig ju genast mer levande då. sen ska jag möta upp sanna & mariah och gå i lite affärer tror jag, jag behöver köpa en ny väska bl.a! på tal om väskor så tappade jag min väska igår och hade en glasflaska med öl i den och den började spruta i väskan där jag hade kameran och grejer, dock var reaktionsförmågan nästan oroväckande snabb så jag fick ur grejerna jättesnabbt men den äckliga öl-väskan kastade jag, ingenting att ha när den är dränkt i öl va?

haha, kom precis och tänka på mariahs roliga citat igår..
frida: what is wrong with you?
mariah: i don't know.. but i can feel it!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback