skitapa

vart är min nyckel egentligen? jag vet att jag hade den i fredags natt när jag kom hem eftersom jag kom in i huset liksom. sen i lördags när jag tog en cykeltur tog jag med mig den och låste upp dörren för att komma in i huset igen men sen? haha, helt otroligt.. jag har verkligen letat överallt men den finns inte. egentligen struntar jag i själva nyckeln men nyckelknippan vill jag ha. på den hade jag både nyckelringen jag fick av amanda när jag flyttade och den jag fick av hanna i allahjärtansdag-present så det är bäst att den dyker upp snart.

tog en liten cykeltur idag och insåg att jag gått från att hellre gå än cykla, till att hellre cykla än gå.
jag bor i ett helt underbart område för att ha cykel och så är det ju inte riktigt i östersund..
kommer sakna att cykla runt i linne i april vill jag lova!

nu ska jag ta och skriva ett brev till morfar och sen sitta ute i solen ett tag innan jag ska till morris & lotta senare,
hej svejs!

p.s
i veckan när jag cyklade tappade jag skon mitt på vägen, tänk er det ni så skrattar ni nog gott sen,
den liksom bara ramlade av..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback