SCREAMING BLOODY MURDER

hej, solig fredag och jag ska snart åka och möta emma!

imorse vaknade jag långt innan klockan ringde av soool och fågelkvitter,
öppnade upp rullgardinen och fönstret, sen la jag mig igen och läste gamla tidningar från sverige. typ veckorévyn, glaze, STAR, amelia & solo, ja you know.

sen tog jag cykeln till köpcentrumet och mötte upp sanna, sen gick vi i affärer och handlade lite, drack godaste smoothien i världen på daily's och nu sitter jag hemma igen och ska måla om naglarna innan jag åker först till altona och köper mitt månadskort och kollar på skor, sen vidare till hauptbahnhof och möta emma! gud vad glad jag är att hon kommer, obeskrivligt.
senare kommer sofia hit och jag ska som vanligt sminka henne och fixa hennes hår innan partyyy ikväll, jag är hennes egna stylist vet ni!











nej, nu väntar dushen och sen måste jag åka!
hoppas ni får en bra fredag era sillar, april april.


jävlar vilken snygg jacka!

puss min älskade syster

2011-04-02 | 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback