sämst

flera gånger om dagen tänker jag: detta måste jag skriva i bloggen.
men jag skiter alltid i det..
men idag har jag gjort detta:

suttit barnvakt åt leo,
ätit på en italiensk restaurang med michael kiske (sug på den du erik!)
sen skulle jag egentligen bara köpa ett par nya leggings men det blev ett par skor och en sjal också.
sen har jag suttit barnvakt åt lotta & morris, lotta åt helt seriöst sitt eget bajs, jag kräktes.
sen satt jag och anna hur länge som helst och pratade, att vara kompis med någon som är dubbelt så gammal som en själv kanske inte är omöjligt ändå? beroende på vem den andra personen är givetvis.. men vi pratade om allt från livmoderhalstappar till trottoarer så det var riktigt trevligt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback