och högt ovanför gatorna i stan

funderar på att ringa till pappa och säga att jag är död,
men han skulle antagligen fråga vem jag var så det tappade sin poäng där.

på tal om honom, jag drömde om honom inatt igen, tänkte skriva det imorse men jag glömde bort det.
sofia var här och det var tidig morgon, vi låg i sängen och surrade som vanligt och sen blev jag hysterisk och väste fram att jag hörde någon och att det var någon här så sofia gick ner i trappen och sen hörde jag henne säga: men vafaaaaan gör du här? och då gick jag också ner och då bara stod han där.
han började skrika att allt var mitt och mammas fel, sen försökte han slå mig men då knuffade sofia ner honom för trappen och sen kom han krypande upp igen.. ni vet som typ i en skräckfilm, med en pistol i handen och försökte skjuta mig och sa att om jag bara dog så skulle allt bli bra. kan någon trolla bort mina sinnessjuka drömmar eller?


ikväll när jag jobbat klart satt jag och väntade på bussen alldeles ensam och då såg jag på håll att det kom två utlänningar (ja men typ, turkar) emot mig och jag fick som vanligt en klump i magen och tänkte att dom skulle ta min mobil och mina pengar och det gick ju inte eftersom jag inte hade råd att köpa en ny då. tänkte snabbt att jag hellre dör än att ge bort mina saker till ''en sån'' och om dom hotar mig ska jag slå ihjäl dom, varför är jag så brutal ibland?
sen kom dom fram och jag var beredd på att bli rånad och typ styckad när den ena frågar om bussen jag väntar på går till königstrasse och jag svarar snabbt att den inte gör det och att dom måste åka s1 om dom ska dit.
sen frågar dom om jag vill ha en öl men jag tackar nej eftersom jag ska jobba imorgon. då började den ena berätta att han jobbade som sjuksköterska i närheten och sen berättade han att överläkaren var jättesämst och sen pratade han på om ditt jobb i typ fem minuter, berättade noga vad alla kollegor hetter i för och efternamn, samt om dom var snälla eller dumma. hahaha. han var verkligen skitsolig! 
sen tackade dom mig och gick till s-bahn och kvar satt jag med mobil & pengar kvar, jag behöver uppleva sådant för att bli av med mina fördomar och rädslor insåg jag nyss.

imorgon ska jag upp jättetidigt och endå är jag vaken nu, idiotiskt. kommer vara supertrött imorgon.. men jag är rebellisk ikväll och är vaken när jag egentligen ska sova! nej, saken är faktiskt den att jag är jättedålig i magen och kan inte sova, ont som en gnu har jag också.
tidigt imorgon åker vi till dresden för konsert, sen blir det sova på hotell och jag längtar typ.. det är ju lyx det kan jag tycka.


nej nu ska jag prova sova, snart..
godnatt!



Elbe Dresden Germany




sötis <3

2011-04-28 | 15:08:22

Älskaaaaaaaaaaaaaaaaaar Dig Gumman min <3 puss puss

2011-04-28 | 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback