när jag saknar

när jag saknar mamma, eller mina småsystrar så kollar jag på ett videoklipp från i julas när vi äter limebitar i husvagnen. jag ska ladda upp den filmen senare någon gång!

när jag saknar morfar går jag ner i köket och tar ett tuggummi som luktar lika som morfars brukar.

när jag saknar anna så kollar jag på slutscenen i dirty dancing, nobody puts baby in a corner.

när jag saknar lillebror så tänker jag på den gången jag vart rädd när han skrämde mig och jag kastade vindruvor på honom, en träffade rakt i ögat så han fick blåöga.. när jag tänker på det skrattar jag gott vill jag lova!






små saker lindrar längtan ibland,
men det är obeskrivligt vad jag kan sakna dem,
min lycka här i livet, min familj.

haha åh fyfan vad kul det lät när du kastade vindruvan i olles öga. hahah!

saknar dig så mycket älskade fiffen <3

2011-04-14 | 15:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback