inatt jag drömde..

inatt har jag gråtit hur mycket som helst, i sömnen. kudden var alldeles blöt..
jag drömde att mamma stod och kastade ut att mina grejer på gården och sa att jag minsan skulle klara mig själv nu.. ni fattar inte hur hemskt det var! usch vad skönt det var att vakna, hemska drömmar.
idag regnar det, ganska mycket.
men faktiskt så är jag inte deprimerad över det, i'll survive!
hoppas dock att solen hittar hem igen till imorgon.
nu har jag kollat på bigbrother och jag har skrattat vill jag lova, gurkans kommentar '' jag kommer få en minigurka som är välgräddad '' till att han skulle få barn med sonia var kanske hur roligt som helst.
nu ska jag gå ner till morris och mysa, ciao!

åhh lillasnuttan! mardrömmar är de värsta..



<3

2011-04-12 | 09:51:09

Men älskade gumman min...hade ju kastat kläderna i sjön ja..skratt näää men förlåt.. ÄLSKA DIG !



Puss puss puss kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam !

2011-04-12 | 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback