i'm ready to go, leave me in the light



- imorse tog jag tåget till eppendorf.





- där satt jag barnvakt åt leo.




- sen blev jag bjuden på lunch, thaimat! kyckling och wokade grönsaker i curry.




- sen tänkte jag åka till altona och gå på rossmann,
men det fanns i eppendorf också så det var ju praktiskt.








- på rossmann köpte jag shampoo & balsam från john frieda, oslagbart älskvärt och dessutom till nice price!
hårinpackning och värmeborse köpte jag också. sen behövde jag en ny tandborste och det blev en hello kitty. nu har jag inte köpt något som varit hello kitty på jag vet inte hur många månader så det var jag värd.





- sen tog jag bussen hem igen.



 

- sen lekte jag med småtjejerna ute i solen, dog nästan av värmen.





- nu har jag precis duschat och slagit mig till ro, jag är trött.






- och nu ska jag kolla på bigbrother, ovanligt va?








- sen kommer jag avsluta min dag med dessa tokiga damer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback