i'm maybe bad but i'm perfectly good at it

man måste ärligt talat älska min nya header, den är rolig, och jag är så otroligt äcklig.. hahaha.
imorse var jag ofantligt trött och det var inte den bästa morgonen med barnen heller.
jag är fortfarande jättetrött men jag kan inte gå och lägga mig då jag ska gå ner till moritz och passa honom någon timme, känns lättsamt eftersom det bara är han dock.
ikväll ska jag tillbaka dit och passa både moritz och lotta, bra det så det säger klirr i kassan tills att sandra kommer på torsdag.

hej min soetnoet! ville bara paminna dig om att jag tycker om dig valdigt valdigt mycket! skulle vilja att du pilla pa mina orsnibbar nu! BIG LOVE

2011-04-07 | 11:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback