vem fan heter egentligen frida fridell?

idag har jag förstått varför folk tycker att det är roligt/coolt/konstigt/snyggt/fult att jag heter frida fridell,
det låter ju skitroligt? tänkte på det idag när jag skrev mitt namn inne på orsay.. frida fridell, verkligen frida fridell? hahaha. men mamma du har lyckats bra, det är originellt men jag är nöjd! det är ju ändå JAG som heter frida fridell.. hehehe.








dagens inköp.
nu har jag äntligen en ny rosa sjal eftersom den andra är spårlöst försvunnen!
i presentpåsen är början på sofias födelsedagspresent så den kan jag inte visa.
plånboken var på rea, underbaaart! men sen hittade jag en annan på rea också som jag var påväg att köpa efter men då stampade sandra ner foten och sa: men frida vafaaaaan du köpte ju precis en.. så den fick jag hänga tillbaka! hahaha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback