en jordgubbe, flera gubbjävlar

tog en cykeltur och ordnade klart med amandas födelsedagskort och la det i postlådan, hoppas det kommer fram i tid! eller hoppas framförallt att det kommer fram överhuvudtaget.

sen cyklade jag till affären och köpte jordgubbar som jag tänkte ta med mig till sanna sen.
kom och tänka på den sommaren då jag sålde jordgubbar och jag skulle vara ledig två dagar. jag och hanna hade för det första druckit alkohol och sen varit vaken och rännt runt i odensala precis hela natten och gick och la oss hemma hos henne runt klockan sju på morgonen. klockan åtta plingar mamma på dörren där och säger att han som har hand om jordgubbsförsäljningen försökt att ringt mig för att någon var sjuk, och sen hade han ringt till mamma och hon lovade i sin tur att jag skulle ta det passet den dagen från 09:00-19:00, så hon var där för att hämta mig då när jag sovit en timme.
jag har nog aldrig hatat jordgubbar lika mycket som den dagen, och inte mamma heller för den delen, fy dig mamma!




Åh men.. Vad fint av dig, bara tanken gör mig tårögd. Jag har världens bästa vän!

2011-04-14 | 21:47:08

men gumman min...de ju så en mamma ska va..omsig och kringsig..ja ska översätta = fixa på fixen :-)



PPUSS PUSS PUSS...Älskar DIG..Frida Maria Fridell

2011-04-16 | 00:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback