crataequs oxycantha

gårdagen var kanon, mindre bra var det när jag skulle cykla hem från s-bahn sen.
jag förstår varför det är livsfarligt att cykla onykter nu, jag cyklade rakt in i ett staket och har nu ett riktigt snyggt blåmärke och lagomt ont i benet, ansiktet och bakom örat.

imorse vaknade jag typ vid 7 och kände mig pigg, klev upp och sen dröjde det två sekunder så fick jag lämna tillbaka i gustavsberg. när jag väl lyckades somna om strax innan 11 så ringde L och skulle surra, mådde inte speciellt bra för tillfället då vill jag lova.

nu mår jag dock bättre, ska hoppa in i duschen och tvätta håret riktigt ordentligt snart.
måste gå ut och se hur cykeln ser ut sen också, vore ju pinsamt om den gått sönder.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback