i see your face, it's hunting me

att cykla hem i linne & jeansjacka ikväll var en dröm, det pirrade typ i magen.
det är sommar och det är bara april än, man kan bli lycklig för små saker faktiskt.


när jag kom hem så sa jag som vanligt hej när jag klev innanför dörren eftersom min aupair-pappa alltid sitter och kollar på tv när jag kommer hem. men det var inte bara han som svarade, det var flera mansröster? så jag öppnade dörren till vardagsrummet och där inne satt typ hela grannskapets manliga varelser och hade fotbollskväll med varsin öl i handen. jag hejade och sen så stängde jag dörren och fnissade tyst för mig själv, det såg ut som en hög med tonårspojkar, haha. 


imorgon ska jag kliva upp tidigt och åka till leo och vara barnvakt åt honom i tre timmar, sen vet jag inte vad jag ska göra.. umgås med sanna iallafall, blir nog en sleepover eftersom hon åker till sardinien en vecka på lördag. hon ska få en rooolig överraskning av mig också! hihihi.

föressten så ska heide också börja spela fotboll på tisdagskvällarna nu och jag måste vara hemma med barnen. det betyder att mitt extrajobb på tisdagskvällarna hos anna ryker nu. det suger stenhårt eftersom jag förlorar massa pengar på det och det tycker väll ingen frisk människa är roligt? suck.


nu ska jag snart ta och snutta kudden,
det är en dag imorgon också och den är förhoppningsvis också solig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback