23:54

gokväll!
jag älskar onsdagar, en av de bästa dagarna i veckan.
arbetsveckan är nästintill slut (oftast bara att hämta barnen på torsdagar kvar) jag får pengar, det är grey's på tv'n kvart över åtta, jag har sovmorgon dagen efter, och det är snart fredag igen!

idag fick moritz & lottas pappa till ett av sina roliga snuskskämt igen, haha.
frida: lotta bet moritz idag, brukar hon det?
anna: ja hon kanske har börjat med det, hon bet mig i benet idag faktiskt.
frida: okej, ja för hon stoppade liksom in hans hand i munnen och bet.
anna: nemen?
dirk: var det lotta?
anna: ja, inte var det frida iallafall. hahaha.
dirk: nej.. fast frida bet mig idag, fast det var när du inte var hemma! hahaha.

nu ska jag kolla på one3hill och mysa ner mig i soffan,
hoppas på lite sol imorgon faktiskt, nu har det varit halvdassigt flera dagar.







min frukost på säng till sanna imorse,
måste säga att jag instämmer när hon kallar det riktig vänskap,
jag är snäll och det kan ni skriva upp i era kalendrar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback