var är du mamma?

här kliver man upp klockan tio för att hinna dricka en kopp kaffe med mamma, men var hon hemma? näe hon är på rymmen.. antar att hon är och tjimmar på i stan, men förhoppningsvis kommer hon hem snart igen så jag sitter här på mitt arsle och väntar tills hon kommer hem helt enkelt!

wow, igår fick jag en halsduk, prydnader och en snygg ring av syster! sen fick jag toksnygga leggings av mor&mor och sen fick jag (som sänd från himmlen) en kalender av dem, det är ju braa att vara hemma ibland ;)
jag tror dessutom att jag & mamma ska åka och kolla på skor någon dag, jag blev tokförälskad i mammas nya skor och man kan ha lika när man bor i olika länder, så det så!

idag ska jag äntligen åka och pussa på min morfar,
mamma sa att han skulle komma och hälsa på här men eftersom han inte dykt upp än och det gått 1½ dygn så åker jag till honom själv idag, min älskade morfar!

sen åker jag till amanda på lunch, härligt att få träffas igen! vi har liksom tusen saker att prata om.
sen blir det antagligen träffa hanna en stund, sen vickyslicky ikväll!
imorgon åker jag till åre med sandra, mica, johan & victor. finfint!






åh vad oslagbart, älskade korvungar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback