utan dig skulle universum inte vara detsamma

gud vad skönt det var att sova ut, dessutom är jag snuvig och matt nu också.. blää...
haha jag minns att jag vaknade imorse och sa för mig själv att gud vad skönt att få somna om..

nu har jag tagit rätt på lite tvätt, dammsugit och skurat!
nu ska jag kolla på bonde söker fru och kungarna av tylösand eftersom jag aldrig gjorde det igår.
joschen ska hämta barnen och sen ska någon 16-årig tjej bo här i helgen, ingen aning vem hon är, haha.
jag ska iallafall sova hos bebban ikväll, shit imorgon är det fredag! varför är jag inte på partyhumör för...? kanske för att jag är hängig, ska ta och leta reda på ipren-kartorna jag köpte med mig från sverige.

imorgon ska jag nog försöka kolla på idol föressten,
vill ju hänga med liiiiite iallafall...





im väääjting for the blogg hahahahaha

2010-10-21 | 18:47:04

Saknar dig gumman min...puss puss puss

2010-10-22 | 09:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback