tjena, hallå, hej

gårdagen var så fruktansvärt rolig, herregud vilken underbart freakad kväll.
vi började med masjävlar & vin, sen slutade vi på reeperbahn inne på en TRANSVESTITKLUBB full med män som opererat om dig till tjejer, och var fan snyggare än varenda tjej i hela världen.

när jag skulle på toaletten sa en transa ladiesroom is over there och pekade mot tjejtoaletten, jag tänkte nästan fråga hur hon visste att jag var tjej? haha.
vi hade grymt roligt, och var något faschinerade... kändes som jag bara satt och gapade ungefär.

men alltså det har aldrig någonsin hänt att jag behövt visat leg på reeperbahn förut, så igår lämnade jag mitt leg hemma tillsammans med bankomatkortet och minsann då stoppade dom mig typ överallt!? näe, på freidab behövde jag inte visa leg, och inte på motorsågsstället vi var in på, men annars? ser jag ut att vara fjorton eller!?

när jag kom hem imorse var jag så himla trött och efter tio minuter när jag borstat tänderna och de då var jag pigg igen? försökte se ett avsnitt av tre kronor men jag såg nog bara tre minuter innan jag somnade iallafall.

idag är jag trött, gäspar och har mig.. tur att det blir en lugn kväll! ska sola med sofia och sen vet jag inte vad vi hittar på, det visar sig nog.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback