skön....t

ganska less på att resa nu, det var så skönt att äntligen komma fram!
fan väskan tappade ju ett hjul och massa strunt, haha herregud..
kom på i sista sekund att jag var tvungen att köpa shampoo & balsam så jag kan tvätta håret ikväll, måste ju tvätta bort alla svenska bakterier, hehe.

ikväll har vi ätit middag, jag & aupair-pappan har druckit ett glas vin och sen har jag kollat på barnen i bullerbyn med tjejerna.
jag vart verkligen varmt välkomnad idag så det var trevligt, inatt ska jag inviga dubbelsängen.. alltså jag kommer kunna ligga precis hur jag vill! jag börjar ångra att jag inte tog med mina egna sängkläder ändå men det ska nog fungera prima iallafall.





ikväll är det ju bonde söker fru också, gud vad hääärligt.
imorgon eller på fredag så ska vi köpa en tv till mitt rum, och försöka ordna svenska kanaler och jag HOPPAS att det fungerar, det skulle ju vara himla trevligt..

hej så länge


De har vart såååååååååååååååååå himla härligt att haft dig hemma,nu ska ja börja nedräkningen tills vi ses till jul igen gumman min..:)



Puss puss puss

2010-10-14 | 01:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback