med eller utan tunga?

skön sofia.
vi gick i mercado-köpcentret ikväll efter att vi vart och solat och då blev vi haffade av en fotograf som höll på med någonting och blattan blattan bla.. så skulle vi pussa en stor oscars-staty på varsin kind och så säger sofia '' med eller utan tunga? '' jag avlider.. hahahaha så sjukt roligt, ni fattar säkert inte, men jag fattar om ni inte fattar, haha.

nu har jag kommit hem och ska kolla på yttligare ett avsnitt kungarna av tylösand,
snutten och nasse är inte i min säng för dom har ebba tre år stoppat under sin egen kudde..
haha hon är för söt!

jag hade inte planerat att köpa någonting ikväll men... det blir alltid något! vanliga vita tygskor på halva priset, sminkborttagnings-servetter, handtvål (fan jag glömde vanlig tvål...) och sen köpte jag ett ljusfat och lite gremeljer till fönstret, supermysigt blev det.. (har gjort alldeles SJÄLV mamma!)





hon som jobbade på solariumet påpekade tre gånger att jag var blekare än sofia,
men JAG VET och HÅLL KÄFTEN för om jag också jobbade på ett solarium och fick sola gratis skulle jag också vara lika brun som du önskade jag att jag hade sagt men det gjorde jag inte utan stoppade i mina 4 euro och gick in och solade och var lika blek när jag kom ut igen, heja min tacksamma hud, fyfan..

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback