kissa på katten

ikväll har jag varit en katt, hehehehe jag tycker det var en asbra idé!
katter är äckliga och lömska, kissar överallt och är allmänt opålitliga.. de är väll som de ska vara på halloween?

har haft en superbra kväll förutom att jag har blivit så övertrött nu att jag inte känner att jag är trött längre..
att sova 2½ timme efter en utekväll det fungerar inte för mig.. speciellt inte om man ska vara vaken och pigg DAGEN EFTER också..
ett tag ikväll satt jag i soffan och fotograferade ungarna när dom dansade runt började hela rummet typ snurra och jag började kallsvettas och det nästan svartnade för ögonen.. då är an fruktansvärt trött alltså.
men efter en kväll med 20 vilda, halloween-galna ungar är åtminstonde kroppen helt off, även om huvudet inte vill sova..





fruktansvärd bild men min lilla underbara prinsessa.. alltså så som hon sken upp när hon fick syn på mig, gud vad konstigt allting kändes rätt vad det var, det var ju första gången jag var dit sen jag flyttade nu..
men jag insåg iallafall att jag hellre bor här där jag bor nu, och kan åka och hälsa på familjen nicolaysen.. lite svårt att förklara men aja..
att träffa isabel igen var fin glädje iallafall!
klart det blir konstigt när man suttit ihop dag ut och dag in typ och sen ses man inte så mer liksom..

'' frida när kommer du och hämtar mig på dagis igen? ''
 
'' kan vi inte göra strykpärlor någon dag, bara du & jag, som förut? ''

'' jag skulle vilja måla prinsessor någon dag, vill du det med? ''

'' kommer du ihåg att du frågade om jag hade några favoritnamn om jag skulle få barn när jag blir mamma? nu vet jag.. lisa & evy ska det bli ''


sen är det synd om mig just nu, önskar att mamma kunde vara här och tycka synd om mig också..
för nämligen så ramlade jag med cykeln för typ en timme sen.. påväg hem från s-bahn i en kurva, bakdelen av cykeln liksom körde sin egen väg typ och jag drattade i marken och det gör aj på knät och i handleden, handleden är typ mosad.. konstigt när hela jag landar på den liksom? men det är därför det här lilla blogginlägget tar en timme att skriva, suck..
heide låg och sov när jag kom hem men hon ska få kolla på det imorgon, hon är ju trots allt ortoped!
jag har ont i skallen också trots att jag bara slog i den i armen typ, herregud jag hade ju spräckt skallen om jag slagit i asfalten, kanske ska köpa en cykelhjälm? hahahahah jag skämtade bara!
det roliga var att jag började störtgrina för jag trodde min dunjacka (ja, jag hade den för att det är kallt att cykla hem på kvällen) gick sönder men so tur är klarade den sig! men eftersom jag redan börjat grina var det lika bra att fortsätta, hahaha.. mamma kom och krama om stackars fiffen..

nu ska jag försöka sova,
fatta att jag kan sova hela dagen imorgon.. dra me någonstans vad skönt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback