känsliga läsare varnas



men det är sinnessjukt.. hur mycket hår kan man tappa av att tvätta håret en gång? jo, precis såhär mycket.
jag kommer snart inte ha något hår kvar, börjar bli väldigt tunt nu.. herregud det är ju ett halvt marsvin!?
fy.. funderade på om man skulle söka upp ett apotek, men jag vill inte betala för någonting som inte fungerar men jag tror jag ska prata med heide imorgon, hon är ju ändå läkare..

fattar inte.. jag tar ju hand om mitt hår som om det vore en chiuaua som hette konrad?
orättvist det är ibland.

inte undra på då, han vill ju såklart inte heta konrad?! nejdå, mitt hår är också sådär, tappar fan 32647 hårsstrån om dagen..



<3

2010-10-28 | 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback