kändes intressant..

Nämn något som gjorde dig glad igår: hela dagen igår var glädje, rakt igenom.
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov och förbrände alkohol.
Vad gjorde du för 15 min sedan: lyssnade på darin och sjöng.
Det sista du sa högt: skägg!
Det senaste någon sa till dig: kallt va?
Vad har du druckit idag: grapefruktjuice, kaffe & mjölk.
Vad var det senaste du åt: glass.
Vad var det senaste du köpte: glass.
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun.
Vad är det för väder hos dig nu: regnigt, kallt & blåsigt. det är höst med andra ord.
Godaste glassmaken: maracuja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej.
Sover du tungt: som tusan.
Drömmer du mardrömmar: ja.
Trivs du med ditt jobb: jobb och jobb..
Favoritklädsel: nytvättade sängkläder.
Favoritlåt just nu: i'll be alright
Vad ser du om du tittar till höger: en tom sida av sängen och mina hörlurar.
Vad gör dig glad just nu: bebban.
Vad ska du göra härnäst: kolla på tre kronor.
Höger eller vänsterhänt: rechts.
Humör just nu: potatissäck.
Favoritgodis: smarties.
Kläder just nu: sussa-kläder.
Sommarplaner: oj.. ska uppleva en underbar junimånad i hamburg med ruttan & sofia, sen ska jag fylla tjugo år och sen ska jag flytta hem till mamma igen!
Hur många kuddar sover du med: jag sover PÅ en kudde.
Spelar du något instrument: hahaha nej men herregud, jag är verkligen noll musikalisk.
Morgon eller nattmänniska: beror på vilken dag det är.
Vad är viktigast för dig: det jag trodde var viktigt är inte det så jag vet inte, genuin kärlek kanske.
Är du kittlig: ja, på halsen (anna vet precis vad jag menar)
Snarkar du: haha, ja det brukar jag kunna göra som en liten gris.
Stjärntecken: zwillinge
Äckligaste insekten: allt som flyger.
Längtar du mest efter just nu: haha, det skulle jag aldrig skriva här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback