jag är en kräfta

idag var jag & bebban till solariet igen, last time.
det har inte hänt ett skvatt på mig men idag, då blev jag RÖD och jag menar verkligen RÖD alltså mitt ansikte ser ut som om det blivit smiskat typ, haha nu lägger jag ner det där och inser att jag är och kommer alltid vara BLEK!






när jag kom hem mitt på dagen någon gång skulle jag vila en stund men jag somnade typ på en gång, och sen hade jag dreglat på kudden också när jag vaknade! hehehe så snuskigt.
jag tror jag börjar få min årliga höstförkylning nu, känns som den spökar i kroppen.. tur att det blir en lugn helg! imorgon hoppas jag hanna kommer hit och kollar på en film med mig, sen vet jag inte om ruth, nathan, anna & linnea kommer också men hanna måste komma iallafall, måste få prata ikapp mig med henne.. vi har ju inte haft ett ''vi-prat'' sen dagen innan vi åkte till sverige? alltså sista september? herregud..

nu ska jag snart ta en dusch och sen kolla på idol tänkte jag,
föressten har jag avverkat både säsong 1, 2, 3, 4, 5 & 6 av tre kronor så det blir nog ett premiäravsnitt av säsong 7 ikväll.. undrar lite vad jag ska kolla på när jag sett alla säsonger av det? kanske ska kolla om jag kan fixa skilda världar, det vore ju underbart om något..


det är helt otroligt hur bra jag trivs med den här familjen, det är verkligen så bra det kan bli.
idag vid middagen så sa min aupair-pappa att det känns inte som jag bara varit här 1½ vecka, och då fyllde heide i med att det kändes typ som jag alltid bott där.. och faktiskt, allting fungerar så otroligt bra så det är som om det är meant to be liksom, allting flyter på utan problem.
jag tycker verkligen om den här familjen, det är genuint, jordnära och kärleksfullt. man bryr sig, man visar att man bryr sig, och det är en självklarhet att man bryr sig. jag är väldigt beroende av det har jag märkt, alltså att få veta att folk bryr sig och värderar mig som människa, men det kanske inte är så konstigt att jag värdesätter det trots allt..
men bara nu ikväll har jag fått skrattat hur mycket som helst, och så är det varje dag.  sådär härligt som dom gångerna jag ligger på golvet hemma i grytan med fötterna på elementet och skrattar med anna, sådär så man skrattar med varenda kroppsdel och inte bara munnen som, näe jag tänkte bara säga att det för mig betyder så oerhört mycket! och imorgon kan jag hämta ut mina foton och göra klart mitt rum! det är verkligen så typiskt frida här inne nu, och jag har minsan fått hört att det aaaaldrig varit så mysigt här uppe som det är nu! oh yes. men jag pratade med sofia om det igår också, det är liksom viktigt för mig att det är personligt, att jag får känna mig hemma liksom och det gör jag.... verkligen!





otroligt glad tjej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback