jag är en festis

imorse drack jag och mamma kaffe tillsammans, äntligen!
sen åkte jag och bokade tandläkartid, 20 december, check.
sen virrade moa bort sig i skogen, hehehe det är kul i efterhand.

sen fick jag tre par skor av mor & mor, herregud vad snygga dom var, tack tack tack tack mamma, TACK så mycket!
 
sen gick jag med lillebror på stan några timmar, köpte ett par WESC-hörlurar, eller jag bytte in mina gamla söndriga hellokitty och la emellan lite pengar. sen gick vi och åt lunch med moa & emil, sen var vi på h&m 45 minuter för lillebror skulle köpa en stickad tröja, men det vart två stycken och en halsduk.. livsprojekt att handla lite kläder för en kille ni vet ;)

sen fick jag åka cp-grodan till sandra, så nu sitter vi här och ska snart åka runt hela stan och sen till åre,
ikväll är vi festisar med mica, victor, johan & ballen!




googlade mitt eget namn och då kom det här upp? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback