jag är älskad, folk bryr sig om mig, jag är värdefull

idag när vi kom hem från dagis var ebba trött och grinig och jag frågade om hon ville sova en halvtimme och sen tog det tre sekunder så sov hon. hon somnade liksom med en leksaksbil i handen, då är man trött, haha. min söta lilla tjurstamp!





ikväll har jag varit hos bebban, vi har inte träffats sen i fredags så det fanns lite att surra om! älskar att vi ligger i varsin del av soffan med fötterna mot varandra och skrattar åt annat folk, eller med annat folk? aja, vi har otroligt roligt iallafall åt saker som andra säkert skulle höja på ögonbrynet åt, hahaha.
vet inte vad jag skulle göra om du inte fanns en kvart bort sofia? tur man har ibland.

jag tänkte ju vara katt på halloween, sen på vägen hem idag kom jag på att jag kunde vara tjyv.. men nu, nu har jag kommit på det ultimata! något som är jag men ändå inte jag, det är klockrent och väldigt frida över det hela. och nej, jag ska inte klä ut mig till en burk ben&jerrys, haha.
den som lever får se, jag kommer säkert på något yttligare innan lördagen är här.. det jag måste tänka på är ju liksom att jag först ska på halloweenkalas hos benjamin & isabel samt 19 barn till, och sen iväg på ''vuxenfest'' så jag kan nog inte komma som förra året, inte riktigt iallafall.. hehehehe.

nu har jag duschat och ska snutta kudden! jag tog på mig ett vitt linne och sen åt jag en apelsin, kan nu informera er om att linnet inte är helt vitt utan har fula små gula prickar numera! hahaha.

idag har jag dessutom pratat med min älskade mor flera gånger,
det är som en trygghet som aktiveras omedvetet i kroppen när jag får prata med henne.. det är som om jag varenda gång jag pratar med henne inser att jag är värdefull liksom, svårt att förklara så jag slutar försöka, men min mamma hon betyder otroligt mycket iallafall.

nu ska jag faktiskt ta och sova,
eller jag har först och främst 20 minuter utav sista avsnittet i säsong 7 av tre kronor kvar och kolla på.
imorgon ska jag lämna barnen på skola/dagis vid 08.00 och sen är jag ledig hela dagen, soft! hoppas på finväder så man kan vara ute lite. fast vädret är mer psycho än någonting här.. imorse var det världens finaste väder, och resten av dagen likadant! sen blev det kväll och man skulle bege sig ut och då spöregnar de så mycket att det blir stora pöööööölar av vatten på vägarna på typ tio minuter, suck..




Älskade gumman min..:)

2010-10-26 | 05:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback