i'm on my way

idag kom det fram en gubbe till mig, typ 50 eller 60 år och frågade om han fick bjuda mig på en cappuchino.. nej tack!

ikväll var jag & bebban och solade, sen var vi på eekz och köpte varsin parfym.
sen har vi hängt på mitt rum och garvat, jag har äntligen fått en liten rödare ton på håret idag också :)
sen satt vi och random kollade på youtube och vi hittade en innebandymatch mellan hennes gymnasieskola och min gymnasieskola, alltså seriöst? dessutom fick östersund såklart stryk med 21-1 eller vad fan det var, hahaha..

nu ska jag läsa lite, sen sussa!
imorgon är det bonde söker fru också, tjoho.





åhh, karl-petter.. det året av bondesökerfru är och förblir bäst!
godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback