höstig söndag

idag har vi varit på ett supermysigt café och druckit kaffe,
solen sken på en klarblå himmel men det var ändå lite kyligt.

sen såg jag en sonnenstudio här i otmarschen, och på internet stod det att det inte fanns något?
haha, iallafall beger vi nog oss dit jag & bebban ikväll för att kolla läget, onödigt att åka till holztenstrasse om det finns så pass nära.





jag fick föressten ett samtal imorse från sverige som var lite intressant,
och jag har allt jag behöver i bakhuvudet och dessutom så fick jag ju ''skrivarstipendiet'' när jag gick i tvåan, men det blir nog till att sova på saken!






vad ska jag göra nudå?
näe, det blir nog ett avsnitt tre kronor tror jag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback